Vores ferie i Jylland <3

Turen mod Jylland i Søndags gik godt også med hensyn til min lille Ma

Sådan lige indtil at vi nåede til Odense og måtte køre ind på en resteplads fordi at Paul blev meget meget dårlig i maven.
Jeg tror at vi holdt der i 30-45 min før at han blev nogenlunde okay til at køre videre.
Efter 5 timer ankom vi hos min lille familie.
Polle kørte hjem straks efter.

Hos Jimmy Line og drengene havde vi nogle fantastisk dejlige dage, hvor jeg har fået en masse omsorg og følt mig velkommen sammen med Maya.
Vi fik vores eget værelse i det store smukke hus og Maya fik sågar lov til at bide i nogen store legoklodser og Lines ene sok :).
Så jeg sad ikke på nåle.

Familien har fået et nyt medlem, en lille smuk dværgkanin ” Supermand som Maya var meget interesseret, hun styrtede rundt om Supermand da han gik rundt i sin løbegård som stod midt på græsplænen.
Det gav mig godt nok nogen anstrengende følelser i mit hoved fordi at jeg følte at hun gjorde vores besøg anstrengende, men de unge fandt en løsning så der kom ro omkring begge dyr.
Skrækkeligt med mine tanker, heldigvis kender de mig og ved lige præcis hvornår det kører i mit hoved. Det er tydeligt for dem at se og mærke.
Den første aften nød vi i haven, Jimmy og Line havde lavet hjemmelavede Pizzaer, den ene del var vege og jeg kan med sikkerhed skrive at den Pizza er noget af det bedste jeg har smagt og absolut må laves herhjemme meget snart.

Bunden var bagt med grov mel. Ovenpå var der tomat ost, kartoffel, løg, Oliven og dertil olie/ hvidløgs dressing og Ruccola salat, balsamico og chili sauce efter smag.
Vejret var smukt men næsten lidt for varmt.
Min svigerdatter ville gerne at hun og jeg tog til stranden og fik en aften dukkert hvilket havde været super skønt hvis ikke at jeg havde været så træt efter dagens oplevelser.
Det betyder uendeligt meget at vi har fået så tæt et forhold Line og jeg .

Naturligvis gik vi ikke glip af den fantastiske fodboldkamp Italien – Danmark, nøjjj den var spændende, hammer god og retfærdig.
En dejlig afslutning på aftenen.

Mandag opholdt vi os meget på Hjerting strand hvor vi også mødtes med Lines mor Annie og to andre kvinder fra familien, så hyggeligt det blev.
Annie gav mig mange gode råd omkring opdragelse af Maya som jeg vil bruge fremover og dele med jer.
Vandet var smukt og så’ klart at man tydeligt kunne se de store krabber, brandmænd og vandmænd.
Line blev brændt, men tog det ganske pænt da hun har vant til dem.
Jeg derimod tog store spring ind på land straks da jeg mødte en krabbe.

Maya var også lige ude og blive dyppet lidt, det var hun bestemt ikke vild med.
Men jeg kunne se at hun nød sandet for da hun kom op, løb hun rundt og rullede sig rundt i det af glæde.

Det blev aften før vi kom hjem, de unge havde svært ved at løsrive sig fra stranden, måtte lige under en sidste gang efter isen.

Da der var masser af Pizza tilbage spiste vi det og grillet revelsben og salat til aften.
Det var mor ikke spor ked af.
Sååå trætte at Vi gik tidligt til ro.

Maya har virkelig haft nogle skønne kvalitets dage, hun har virkeligt nydt besøget i de rolige smukke omgivelser og især nød hun at ligge under drengenes store Trampolin, masser af skygge og lidt vind.

Maya og jeg sov længe i morges og vi var ikke de eneste.
Herligt.
Timerne fløj afsted, men vi nåede at spise morgenmad alle sammen i haven og hygge os.
Jeg var bare så bekymret for min og Mayas rejse hjem og det gjorde jeg ret i.
Havde jeg dog bare kunnet forudse hvad som lå foran os efter at Jimmy havde kørt os til Esbjerg station og sat os på toget.

Vildt, urealistisk, og modbydelig hjem rejse som jeg vil vente med at skrive om til morgen, for nu er jeg godt nok træt og udmattet.
Maya ligger her ved min side og sover tungt, men for pokker hvor har hun været sej og dygtig hele vejen <3 .